Dagens ridpass

Körde på ett ordentligt dressyrpass idag, för att liksom jobba igenom henne lite inför det lilla träningslägret som börjar i morgon. Vill inte behöva lägga en hel lektion bara på att bråka med formen och sånt.
Det gick bra idag iaf. Vi kom någonstans och det kändes bättre och bättre. Dock är hon inte alltför rolig vissa gånger när hon tycker det är jobbigt, hehe. Då biter hon tag i bettet och spänner halsen så man inte kan göra något alls, samtidigt som bakdelen slingrar sig hit och dit. Men på det stora hela var hon duktig :)

Som sagt, träningsläger! Börjar i morgon med en lektion på förmiddagen och en på eftermiddagen. Rider en lektion på onsdag också, så det är bara ett miniläger, men nyttigt ändå! Vi måste verkligen komma igång nu, och jag måste banta ner min ponny! x)

Nu ska jag ut och rensa tankarna lite! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Klart du får! :) De är bara att komma hit, du vet ju vart jag bor nu ;) hihi <3

2011-07-19 @ 00:01:00
URL: http://maaatildasveensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0