Tisdag 4 januari

ååh min ponny var världens gladaste idag när hon fick komma ut :D Tommy kom och slog på skon och en sula, så hon fick gå ut i en lite mindre hage en stund. jag tänkte gå med henne i ridhuset innan, men det var ganska hopplöst så hon fick springa lös istället. det tyckte hon var roligt i ungefär 1 minut, sen ville hon gå ut i snön istället.
medans Summer gick ute i hagen red jag Melody. hon var pigg idag, och bromsen fungerade inte riktigt när jag värmde upp hehe. när hon fått galoppera av sig lite gick hon superfint! det blev mest motionsridning, övade inte på något speciellt. jag ska rida henne i morgon också.


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Islandshäst :D

2011-01-04 @ 15:48:35
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0