Fredag morgon.

jag har sovmorgon idag, så tar bussen upp till skolan vid halv 11. då har jag bara en lektion, psykologi, och när den är slut tar jag bussen hem igen :) lagom lång skoldag tycker jag, hehe.

idag ska Summer få röra lite på sig. det får bli ett litet dressyrpass i ridhuset. jag har ju inte så mycket annat att välja på så.. i helgen ska jag försöka skritta ut i alla fall. jag måste bara få tag på 4 broddar.
Summer går ju med broddar hela tiden nu på vintern, och i början på veckan hade hon visst tappat 4 stycken. suck. så nu har hon bara broddar fram. har inga nya att sätta i heller, så får be mamma springa in på Petras Häst & Hund nästa vecka och se om hon har några bra.

har ni broddar på era hästar i hagen, eller hur gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0