Dagens ridpass.

jag började med Summer idag. i skritten är hon verkligen superfin nu! jobbar på och lyssnar ordentligt på alla hjälper. men idag red jag lite mer ordentligt, och alltså jobbade jag henne lite i trav och galopp också. hon lyssnar bra och flyttar fint för skänkeln - MEEEN!! - hon är riktigt tråkig i högersidan! där biter hon sig fast och vill inte alls bli mjuk. jag jobbade med det, och det blev något bättre innan jag avslutade ridpasset.
men hon var lite duktig ändå, Sumsum :) skänkelvikningarna, som innan har varit ett litet problem, de gjorde hon hur bra som helst nu i både skritt och trav.
jag ska nog få ordning på henne snart ;D ska sätta igång henne tillräckligt innan jag rider lektion. taggad!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Kul att det går framåt ändå! :D Alltid lika härligt när man verkligen lägger märke till framstegen, även om de inte är hela tiden, men i vissa saker. ;)

Sv: Haha, tack! :D <3 Men jag märkte nu när jag gick in på min blogg, att bilderna är helt konstiga, för jag är mycket rödare :D Luggen och det där framme är rödare, sen går det väl lite sisådär ;P

2011-01-10 @ 17:23:46
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0