Dagens ridpass.

hemma från stallet efter klockan 22 ikväll. fick en del gjort, men hade nog behövt ha en timme till på mig tror jag! på något sätt kan jag ha huur mycket tid som helst på mig, men när jag ska hämtas är jag inte färdig med det jag ska :)

i alla fall. red Summer först. hon skötte sig bra idag, och i början var hon jättemjuk och fin i båda sidorna. sen blev hon spänd och då blev hon stel i högersidan igen. galoppen var lite utan en katastrof nästan, hehe. bromsen funkade inte riktigt som den skulle ikväll. men men :)

red Blacky sen. han var också fin och jobbade på bra! :)

nu säger jag gonatt till bloggen!

Kommentarer
Postat av: amelie

sv: ja ;O

haha okej men gubbar kan vara lite roliga ibland ;D

i typ förrgår hade det komit fram en gubbe till min syrra å ba tor du världen kommer gå under om typ 5 år eller nåt sånt hade han sagt å tjatat om världens undergång å sånt :O haha!

2011-01-28 @ 23:14:46
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0