Dagens ridpass

dressyrade lite idag, men tog det lite lugnt för Summer lyckades gå omkull utanför ridhuset när jag skulle gå in! hon blev rädd för nått, slängde sig runt, halkade och ramlade. jag tror både jag och Summer blev lika förvånade, hehe. hon slog sig inte, men tog det lite lugnt i alla fall!
hon var pigg, men lite stark. jag hann inte rida igenom henne riktigt så blev tvungen att avsluta innan det kändes bra.. var tvungen att skynda mig hem för matteplugg. jag har dock ite pluggar speciellt mycket. det får gå som det går. jävla matte.

nu ska jag göra mig i ordning, och sen är det The Pacific, veckans höjdpunkt nummer ett!!


Kommentarer
Postat av: amelie

Sv: ah okej försök de :D

Ja vet faktist inte .. Skulle vilja bli nåt med häst:)

Eller typ jobba i en klädaffär eller nåt;)



2011-01-27 @ 09:09:30
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0