Bara massa prat om ingenting.

emma säger att min blogg har blivit tråkig, och det kan jag väl hålla med om. men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att den ska bli bättre just nu. jag har noll inspiration till att sitta och knåpa ihop mysiga, roliga, intressanta inlägg. knåpa är ett väldigt knasig ord, föresten.
okej, det jag vill få sagt är att jag tycker ni kan säga vad ni vill läsa om? och snälla, kom inte dragandes med något "skriv om vad du vill", för det är just det som är problemet. jag kan ju inte komma på något! jag har ju till och med svårt att få ihop de här "dagens ridpass-inläggen" just nu.
och på tal om de där inläggen.. jag antar att de inte är så roliga att läsa, men jag skriver dem för min egen skull lite grann. det är ganska bra tycker jag att skriva ner hur ridpasset gick och så vidare. sen skriver jag ju inte allt, som ni märker. det blir allderles för jobbigt.
just nu sitter halvnaken på golvet och tittar på Veckans brott (halvnaken var att ta i..). och oj vad jag längtar till den dagen då jag kommer in på Polishögskolan. för det ska jag! det finns ingen annat alternativ faktist. hundpolis ska jag bli!
och på tal om hundpolis, vi får ha kvar Bax en vecka till innan han blir polishund i Halmstaddistriktet. lille Bax, kommer sakna honom :') men till sommaren har vi en ny schäfervalp hoppas jag.
jaha, nehe. nu ska jag göra mig i ordning så jag kan krypa ner i sängen sen. jag är jättetörstig också kände jag nu. fy. det måste jag rätta till. genast. omedelbart!
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja superrbra :D! Hihi!



MER BILDER :D!!!!

2011-01-25 @ 22:02:58
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: amelie

coolt att du vill bli polis:D det ville ja när ja var liten(a)



sv: visst e den:D är väldigt näjd med den faktist:)

vad har du för transport?:D

Skriv lite vad du tyckr om den, för då får du ju lite mer uppdatering:)

2011-01-26 @ 18:44:56
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0