Shoppingdag

Känner mig lite duktig som tog mig upp ur sängen redan klockan 8 idag, trots att jag var ute igår. Jag har varit i stallet och släppt ut hästarna och fixat med höpåsarna och sådant. Jag ska tillbaka ikväll igen och fodra, och då ska jag passa på att röra lite på Summer hade jag tänkt.

Jag har haft en jättebra jul. Nöjd med mina julklappar, och för första gången i hela mitt liv typ fick jag inget hästrelaterat!

Nu ska jag göra mig iordning lite, sen ska vi åka till Växjö eller Kalmar för lite shopping. Jag måste ha nya skor och jeans..

Kommentarer
Postat av: kajsa

Duktig du är!

Jag fick inte heller något hästrelaterat i julklapp i år hehe, bara ridstrumpor :D



sv: absolut, en bild på hjälmen kommer :)

2011-12-26 @ 17:32:01
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0