Nästa vecka

Måndag: Vanlig skoldag. Hemma vid halv två och då ska jag försöka hinna rida ut lite innan det blir mörkt.
Tisdag: Volleyboll-dag i skolan, som jag inte ska vara med på. Julpynta hos mormor? Rida Summer lite, ut eller ridhus. Beror på vädret.
Onsdag: Två timmar klasstid och julkonsert, innan jag får mitt efterlängtade jullov! Julpynta hos mormor?
Torsdag: Göra julfint här hemma. Rida Sumsum.
Fredag: Åka till Vetlanda och göra sista julhandlingen. Summer ska ridas lite.
Lördag: Julafton! Fixa stallet på morgonen tillsammans med de andra.
Söndag: Stalljour med Louise och Kajsa. Fest på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka grymt fina bilder i headern :)

2011-12-19 @ 11:20:08
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0