Jullov!

Nu har jag äntligen fått jullov. Underbart!
Jag hade bilen upp till skolan idag, så jag slapp stessa sönder mig för att hinna till bussen på morgonen. Vi har lekt lite lekar och varit på julkonsert, så det har varit en bra dag. Jag åkte från skolan vid 12, och var bara hemma och vände i stort sett innan jag åkte vidare till stallet.
Mockade hos Summer och tog in henne och rycktade lite. Hon fick vila idag.
Red Sandrina sen, och hon är verkligen hur duktig som helst! Gjorde lite mer med henne idag, och galopperade en hel del.

Resten av eftermiddagen och kvällen ska jag bara ta det lugnt och njuta av att jag inte behöver gå upp tidigt i morgon. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0