Hoppat

Idag har jag hoppat lite faktiskt, men inte med Summer. Maria hade tänkt hoppa Success idag, men jag fick göra det istället.
Jag har inte hoppat ordentligt på riktigt länge, och jag har heller aldrig hoppat storhäst men efter några språng kom jag in i det lite bättre. Det var riktigt roligt, och Sigge är så snäll och hoppar verkligen i alla lägen. Gullehäst.
Summer fick gå ett dressyrpass, nyklippt och allt. Åh, jag blir så glad bara jag tänker på det. Haha! Hon var riktigt fin idag och lyssnade direkt för små hjälper och var hela tiden berädd på att göra något nytt. Hon vill dock häva sig på lite. Att döma av det lilla jag såg av henne i spegeln när jag red förbi, så såg hon även väldigt fin ut idag. Mitt lilla hjärta.
Trots att det blåste satan och det lät som om hela ridhuset skulle flyga iväg vissa gånger så höll hon sig lugn för en gångs skull.

Hon var dessutom supersnäll att klippa idag. Hon får en helt ny färg när hon blir klippt. Grå med svarta och vita fläckar typ.


Summer och jag i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0