Dagens ridpass

Sandrina: Hon var superdruktig idag! Sist gled sadel väldigt mycket, så hann bara trava litegrann, men nu har Maria fixat en glidpad så nu liger den stilla. Travade på henne i båda varven och jag kunde till och med hålla i tyglarna som på en "vanlig" häst och styra lite. Riktigt roligt :)

Success: Maria hann inte rida alla hästarna, så jag fick rida honom idag. Det var länge sedan jag red ett ordentligt ridpass, och att han är 170 cm, stor och inte jättelätt att rida gjorde ju inte saken mindre jobbig. Haha! Men det var roligt och det gick bra. Hoppade lite på två små kryss på slutet.

Summer: Fortsatte med massor av övergångar och verkligen rida henne till yttertygeln i högervarvet. Hon blir bara bättre och bättre. Idag jobbade jag henne mer i galoppen också. Mycket övergångar där också, och där har jag lite jobb framför mig.
Dom små kryssen stog kvar, så jag tänkte skutta över dom med henne också. Summer blev överlycklig och drog järnet både innan och efter och hoppade som ett jihu. Gulleponny :)



Kommentarer
Postat av: Emeline Lind

Vad kör vi på ;)

Jkpg eller Linköping ;) <3

2011-12-20 @ 22:28:13
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0