1 december

Idag är det 1 december, för er som missat det. Ställde klockan för att kunna se Julkalendern, och måste säga att den verkar vara bra mycket bättre en de som har varit dom senaste åren.
Den var lite mer som dom var förr :)
Nu har jag suttit och skrivit på ett arbete i Naturkunskap B, ätit lussekatter och lyssnat på soundtracket till Breaking Dawn. Väldigt mysigt faktiskt, men nu måste jag se mig ut i den kalla blåsten igen och åka till stallet.

Tror föresten inte att jag har sagt att jag, Lotta och Emma var i Oskarshamn förra veckan och tittade på Breaking Dawn en andra gång? Vi får inte nog av filmen! Och förhoppningsvis kan jag se den nästa helg igen, hehe.

Okej, tillbaka till nuet. Summer ska ridas i ridhuset idag. Lite lätt bara. Jag måste komma hem ganska skapligt så jag hinner duscha och fixa innan klockan hunnit bli allt för mycket. För i morgon åker nämligen nästan alla 3:or på skolan till Stockholm för att gå på SACO-mässan. Bussen går klockan 6 från Målilla, så det blir en tiiidig morgon. Hua. Just nu är jag inte speciellt pepp alltså, haha.


Kommentarer
Postat av: Louise

tävlar du för Målilla??

Hur är dom som tävlingsklubb? vad får man som ryttare tillbaka?



Jag ska byta klubb och funderar på målilla är de något att rekomendera??

2011-12-02 @ 12:43:12
URL: http://barbieryttarna.blogg.se/
Postat av: ylva

den filmen är verkligen jättebra! :)

2011-12-02 @ 22:21:29
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0