Nöjd!

idag är jag nöjd med både första skoldagen och min ponny!

skolan gick bra, och det känns som om det sista året innan studenten kommer bli bra! vi ska prova ut studentmössorna redan på torsdag :D
mitt schema är också riktigt nice, så jag ska inte klaga.

min ponny gick bra idag! galoppökningarna va super. hon stannade kvar i formen och tog större galoppsptrång istället för att bara bli snabb och rusa iväg. försökte få henne i den formen vi tränade på igår, men jag vet inte riktigt om jag lyckades. ibland kom hon ner där, men för det mesta blev det nått mitt emellan. fast det gör inte så mycket, huvudsaken är att hon jobbade över ryggen mer.
är riktigt nöjd med henne idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0