Lite tid över

Jag är hemma från skolan nu, och min buss tillbaka till Hultsfred går inte än på en liten stund så jag kan vara hemma ett tag.
Ridpasset idag gick bra, men hon var lite trött. Hon har gått hela veckan, men det behöver hon ;)
Jobbade lite med övergångar så att hon verkligen lyssnar på mina hjälper. Ibland försvinner hon in i sin egna lilla värld och det tar lite för lång tid innan hon reagerar för att jag ska bli nöjd. Men hon lyssnade bra idag :)
Gjorde lite tempoväxlingar och så också. 



Åh, kollade på klockan nu och det är faktiskt nästan 40 minuter kvar till jag ska gå ner. Gött.
Jaja, ha det bra i helgen! För det ska jag ;)


Senast hemma hos Matilda, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0