Helgen

Så där, nu har jag samlat kraft för att kunna göra en uppdatering. Haha! Jag har verkligen helt slut i kroppen och behöver egentligen bara sova tror jag.

Fredag: Efter skolan åkte jag hem och lämnade bilen, som jag skrev sist. Hoppade sedan på bussen och mötte Emeline i Hultsfred och där tog vi tåget till Mariannelund. Reste gratis gjorde vi också, gött.
Matilda hämtade oss, vi åkte till affären och köpte godis och sånt och sen åkte vi och köpte pizza. Det blev en myskväll helt enkelt. Var ute och härjade med Matildas hästar och tittade på film :)

Lördag: Vi åkte till Charlies i Jönköping på förmiddagen. Fick lite inhandlat - Nya Pikeur ridbyxor, vita Roecklhandskar och en rosa Kingslandjacka. Provade även Tretorn Falsterbo, och jag tror nog det får bli ett par sånna lite längre fram!
Innan vi åkte hem mot Målilla var vi inne en sväng på A6 och McDonalds.
Hemma hos mig var det bara att vända i stort sett eftersom vi skulla vara i stallet innan halv 5. Visade Sumemr och det gick bra!
Hem igen och göra oss iordning och sen var det dags för ferre.

Idag: Blev inte mycket sömn i natt så har segat hela dagen typ. Emeline och Matilda for hem på förmiddagen och Emma mitt på dagen. Innan dess tittade vi på film och sånt.
Åkte till stallet och mockade och borstade på Summer. Hon behövde verkligen vila idag. Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Gått en sväng och plockat iordning lite. Nu är det tv-tittande i sängen som gäller :) Bilder kommer nog så småningom på allt. Nu orkar jag inte heller läsa igenom allt, så ignorera eventuella stavfel och annat slarv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0