hejhej

Medans Tove gör mitt hår så får jag äran att blogga på hennes blogg, jippie!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Men jag heter iallafall Emma Edgren och bloggar på min blogg emmaedgren.blogg.se.
Jag har en D-ponny som heter Oh, how I love you hon är 8år och till salu så passa på haha skoja :)

Jag kan avslöja att Tove sätter i min super långa hårförlängning, har ju haft innan men man måste ju byta och de jag gör nu.
Jag har en såkallad keratinvax förlängning, det är de bästa man kan ha i löshårs väg kan man säga.
Fästena ser ut som naglar av vax och i dom placerar man sitt eget hår, sen tar amn värmetången och värmer till vaxet smält igenom sitt egna hår och rullar ihop den till en lite avlång rund sak :)

Jag tycker om detta sättet då de håller länge och ser naturligt ut om man gör rätt dvs! Rätt färg är de viktigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0