Gammal lista

Bläddrade bakåt i bloggen en bit, och i December 2010 gjorde jag den här listan. Eftersom jag har riktigt tråkigt nu kan jag ju göra en uppdatering på den ;)

HUR
Svarar du i telefonen: Oftast "ah det är Tove" om det inte är Emma eller någon som ringer.
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, bara stressande
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Typ 550 kr
Mycket är klockan: 22.58
Spenderar du en regnig dag bäst: Hemma med me, myself and I.

VEM
Ringde dig senast?: Emma
Pussade dig senast?: H
Vill du kasta en sten i huvudet på? Finns säkert någon som förtjänar det.
Saknar du mest just nu?: Någon jag inte borde sakna.
Ska du träffa imorgon?: Emma och Emilia!
Umgicks du med senast?: Förutom familjen så var det Emma, i söndags.

HAR DU
Cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: Nej
Åkt vattenskidor: Inte det heller.
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Yes
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ohja
Haft träningsvärk: Ja
Velat vara ett djur: När jag ska till skolan vill jag mer än gärna byta med Maja som får ligga kvar i sängen.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Brukar se Emma i kanindräkt titt som tätt.
Tyckt Harry Potter är bra: Harry Potter i mitt hjärta!
Hatat choklad: Nej

VEM
vem är i rummet med dig? Katten
Vem fick du senast sms av? Carl-Oskar
vem tänker du på nu? Sångaren i Takida. Hm..
pratade du senast i telefon med? Emma
vems hus var du senast i?: Förutom mitt eget så var det väl Stenis hus, HAHA!
sa du senast “jag älskar dej” till? Ponnyn
vem önskar du var med dig nu? Någon man kan mysa med, hihi
vem är din favoritsläkting? Det vet jag faktiskt inte, men gillar Stockholmskusinerna. Dom är sköna.
vem i din skola går dig mest på nerverna? Typ, Per?

VAR

var går du i skolan? Hultsfred
var är din telefon? På sängen
var är din mamma? Uppe
var sover du? Nere
var handlar du mest? Väldigt olika, när det gäller både Summer och mig.
var fick du tag i tröjan du har på dig? Det är ett linne, och det kommer från H&M.
vart åkte du senast bil? Stallet --> Tillingeby
var i ditt rum är du? På sängen

VAD
vad åt du senast?
Godis
vad drack du senast? Mjölk
vad är det för färg på dina byxor? Svarta
var är den närmaste saken som är blå? På väggen över mig.
vad gillar du mest med skolan? Emma
vad har du på fötterna? Strumpor
vad är din favoritfärg? Beror på
vilken film såg du senast? Twilight. Ville se Avatar idag, men det fick jag inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0