Tagga tävling!!

nu är Summer badad och flätad till i morgon. dock hann jag inte med allt som jag ville ha gjort ikväll, så får fixa det i morgon innan vi åker. klippa hovskägg och sånt. jag hade liksom 5 timmar på mig att få henne iordning, men jag hann inte. haha! jag hade iofs Romeo också att ta hand om också :)

ridningen gick bra idag. det blev inte allt för svårt, och avslutade med en litren tur ut i skogen. uppskattat!
red Romeo sen. ut och galopperade lite.

vi behöver inte åka så tidigt i morgon, vilket är skönt. lagklassen börjar klockan 1, och jag ska rida efter klockan 2 tror jag.
vi ska åka tillsammans med Emma, så dom kommer till Sinnerstad vid halv 10 cirkus gurka. enligt mina beräkningar räcker det med om jag går upp senast halv 8 :) hehe


Kommentarer
Postat av: Tuva

OHHH vad rooooligt!! :D



Vill ha uppdatering snarast om hur det går >:)

2011-04-02 @ 23:58:45
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0