Täckesbyte

idag blev Summer av med sitt fodrade regntäcke! jag tror hon tyckte att det var på tiden :P nu får hon ha sitt tunna regntäcke istället. hoppas det håller bara, haha! det är sönder lite här och var. inga stora grejer, men ändå.
kom där ifrån ganska nyss. hon hade haft sin schockemöhle-grimma ute idag igen, trots att jag typ gömde den igår.. nu la jag den i påsen så jag hoppas dom tar rätt grimma i morgon ;)  
annars var allt som det skulle. Summer var lika söt som vanligt. hon hade stökat till lagom mycket i boxen och så där.
hon har varit lite snorig ett tag, men nu är det helt borta. skönt!


trötta ponnysar på tävling i Mantorp. snart ska dom ut och åka igen!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Söööt bild tihi! XD



Vill du se film på när jag rider Zeb? :D Kommentera gärna inlägget om sneakpeak på inlägget, typ ingen som kommenterat :(

2011-04-13 @ 20:58:21
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Tuva

Sv: MIHIHIIII najs :D

2011-04-14 @ 17:00:04
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0