Sista lovdagen

mamma och bror har åkt till Vimmerby, men jag stannade hemma med valpen. ska ändå inte köpa nått så då blir det bara tråkigt att gå runt där uppe, hehe. bad iaf mamma gå in på Hippoteket och kolla hur det går med våra lagjackor. jag hoppas vi får dom snart. riktigt snygga är dom!

dagens planer är att vara hemma med valpen nu bara, sen åka till stallet i eftermiddag. Summer ska ridas på banan, och så ska jag rida Hopson också :) red inte Summer igår, eftersom jag faktist hinner rida i morgon. en vilodag måste hon ju faktist ha.
ikväll kommer Emma också, mysigt.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag kommer imorgon istället min lilla kärleks ängel :) <3

2011-04-29 @ 19:23:22
URL: http://emmaedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0