Mys med ponnyn

min lilla Sumsum var så gullig idag :) hihi
hade egentligen inte tänkt rida, men eftersom jag hade så pass gott om tid på mig så passade jag på att skritta ut en sväng barbacka. det är ju i stort sett samma sak för hästarna som att vila.
var ute i 20 minuter kanske, och Summer skrittade på! hon var så där härligt glad idag som hon kan vara ibland, och det smittar av sig :D
jag hade tänkt fixa manen på henne ikväll. korta av den lite. men eftersom den fortfarande är lockig sen helgen (och förra helgen..) så väntar jag lite tills det har gått ur. klippte iaf av en bit på svansen. till och med jag tyckte att den började bli lite väl lång nu.



nu ska jag göra kväller och sen äta gröt. haha! asgott.

Kommentarer
Postat av: Vetledina

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-11-10 @ 05:58:30
URL: http://vetledina.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0