Lång dag

är hemma nu efter en ganska krävande skoldag. först hade Emma och jag redovisning om barrskogen. inte så avancerat, men i alla fall. lite senare hade vi matteprov. ska bli spännande att se resultatet sen. får jag G hänger förhoppningsvis inte mitt betyg på nationella provet. jag vill helst slippa läsa om kursen i 3an..
sen hade jag körlektion. jag var tydligen ensam idag, så jag fick köra hela vägen till Vimmerby, sen 80 minuter lektion för han tyckte jag skulle ta en dubbellektion idag, och sen köra tillbaka till Hultsfred igen. lite jobbigt va det faktist måste jag erkänna. men det gick bra :) nu är körningen i stort sett klar, så jag måste plugga teori som en galning nu!

ska till stallet snart och rida och så. kanske till och med kan rida på utebanan idag? hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: Emeline Lind

Åh tack :D <3

2011-04-14 @ 19:30:07
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0