Bäddat ner mig

åh, nu har jag bäddat ner mig i sängen - och jag tänker inte flytta mig på väldigt länge!

idag var jag ganska snabb och effektiv i stallet om jag får säga det själv, hähä. red tre hästar och mockade en box på knappt fyra timmar.
jag red ut alla hästarna runt Tveta. började med Summer. jag hade ju egentligen tänkt rida på banan med henne, men vi dressyrade lite ute istället. oj vad fin hon var! länge sen hon började arbeta så bra redan från början, och hon brukar verkligen ha svårt för att jobba rätt när vi är ute i skogen. hon var så fin, så fin. gick förbi allt läskigt också utan att stanna och bråka :) sista biten på grusvägen fick hon springa fort.

red Romeo sen, mest för att han skulle få komma ut och galoppera. jobbade honom lite emellanåt också, och han var finfin! blev dock mest bus, haha. samma sak med Hopson, men arbetade honom också då och då. han är riktigt rolig att rida. även att han är så stor så lyssnar han bättre på alla hjälper än vad Summer gör, haha! :D



jag har förresten inte sagt att Summer fick lite IR-terapi innan träningen sist. jag vet inte om det gav något resultat, men lite hjälpte det säkert :) det var första gången hon fick det.




Kommentarer
Postat av: Emeline Lind

Sv: Hahah har vi någon bild på den? Kolla AB Nian Hästsport på Facebook. Kolla om det är någon av de jackorna dom har där för dom har massa equiline :) <3

2011-04-29 @ 23:43:21
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/
Postat av: Emeline Lind

Btw i loggfoton tror jag dem ligger ;)

2011-04-29 @ 23:44:43
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/
Postat av: Tuva

OJ du var snabb ja! :O



HAHA är stolt över min fina bild jag ritat XD

2011-04-30 @ 00:24:15
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0