Tja!

god morgon!
emma var så snäll och väckte mig med ett sms redan klockan 8 och efter det kunde jag inte somna om, tack! haha. så nu ligger jag och kollar på film istället. ska ge mig ut på en promenad sen i den fina vädret.

idag ska jag rida Summer för första gången sen i söndags. när hon kom in från hagen i måndags va hon halt på vänster bak. bad Maria kolla henne på tisdagmorgonen och då hade det blivit värre, så hon fick stå inne och sen åkte vi ner till hovslagaren på kvällen. vi misstänkte att det kunde vara en hovböld eftersom det kom så plötsligt. Summer va lite öm i sulan, men det syntes ingenting, men hon fick ett litet jodopaxbandage om hoven. sen stog hon inne tills igår, gick med henne lite i ridhuset bara. hovis va i stallet igår så han tittade på det igen och det var ingen fara. han slog på skon, så idag kan jag ge mig ut och skritta en sväng förhoppningsvis!

nu ska jag fortsätta kolla på Harry Potter, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0