vintertid.

i natt var det ju dags att ställa om klockan till vintertid. det har ni väl inte glömt?
nu blir det mörkt en timme tidigare, och det ogillar jag. då är det nästan mörkt när man går till bussen, och nästan mörkt när man kommer hem från skolan.
det känns så skönt att ha tillgång till ridhus under hösten och vintern. när jag hade Summer i här i Målilla så fick man försöka hålla igång så gott det gick, skritta i veckorna och rida ut ordentligt på helgerna. skönt att slippa det nu :)

ska inte ut till stallet förens senare, typ eftermiddag/kväll. måste vänta på att familjen ska komma hem och så.. jag får se vad det blir för ridning idag, troligtvis ett dressyrpass :)


innan vi ställde Summer i Lilla Sinnerstad fick jag rida dressyr på åkrarna hemma :) det funkade bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0