träningen igår

ååh, min ponny va så fin igår på träningen! jätteroligt nu eftersom det har gått lite motigt ett tag.
hon jobbade jättebra med ryggen, och jaa - jättefin va hon :D
tränade på lite grunder, typ samling, fina galoppfattningar och lite annat som är bra att kolla av ibland. framför allt nu inför helgen och den kommande veckan :D

idag blir det ett lite lättare pass i ridhuset, och sen skrittar jag ut en runda. har väldigt gott om tid ikväll, så kan ta god tid på mig med allt :)

nej, nu börjar snart engelska lektionen. ska försöka skriva färdigt mitt sista brev, så att jag har det gjort sen.. har bara ett prov kvar som är i morgon, sen är det lov :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0