plugg!

sitter hemma nu och försöker komma igång med mitt psykologiskrivande som jag måste bli färdig med ikväll. det är egentligen inte så mycket kvar, men ikväll tog det visst en himla tid att överhuvudtaget få upp dokumentet, hehe. det är ju så mycket annat som är roligare! som att t.ex. sitta och läsa en massa andra fina bloggar. jag skulle behöva gå ut och gå en runda också, men innan jag är färdig här så har det hinnit bli mörkt. det är det som är det värsta med hösten. man måste stressa hela eftermiddagen om man vill hinna med att göra någon utomhus innan det har blivit helt svart. och här ute där jag bor (utan gatlysen och en massa vildsvin..) är det inte sååå roligt att ge sig ut sent.
Summer får vila idag, men i morgon är det träning igen som gäller! jag hoppas att hon känns lite bättre då, så vi kan komma vidare lite. hon har känts något bättre nu i veckan i alla fall, och det känns skönt! har ju inga fler tävlingar inplanerade i år. bara KM då, men det räknas nästan inte :P jag är riktigt sugen på att åka ut nu, men att rida en Lätt A:1 på en lokal tävling känns ju sådär alltså. jag och Summer vill ju bli säkrare i de högre klasserna!!

jaha, nehe. nu måste jag återgå till mitt skrivande. eller ja, återgå och återgå - jag har ju inte ens börjat! 
föresten! är det någon som vill köpa kakor..? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0