lugn eftermiddag

eftermiddagen blir väldigt lugn här. jag har gjort klart min företagsekonomi uppgift, och nu bara sitter jag och gör ingenting. det är ortoligt skönt. jag måste vila upp mig lite inför veckan som kommer. det är ganska mycket i skolan då, men är ju redan klar med en grej och nästan klar med en annan, så det ska nog gå bra :)

Summer ska gå lite lugnt i veckan, det är väl den enda planen jag har när det gäller hästeriet. har ingen träning inbokad, så får se om det blir nån eller om de får bli på lovet istället nästa gång.

snart dags för Världscuphoppning på TV! det är alltid lika skönt att bara bädda ner sig i soffan och titta på alla fina hästar :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Brusella

SV Tack :)

Har lagt till dig nu ! :)

2010-10-24 @ 21:34:11
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0