knasigt.

ååh!! mina knän dödar mig.

okej, jag har egentligen inget att skriva eller berätta om. verkligen ingenting.
ligger och kollar på ett gp som kördes för flera månader sen, och som jag redan har sett. men det va ju såå länge sen..
tycker lite synd om mig själv också. jag tror mina knän vill ta livet av mig. oj vad jag klagar här nu då. roligt.
känner för att vara i stallet länge i morgon. måste putsa mina grejer och fixa med lite annat. är ganska sugen på att rida min ponny också, för att se om jag känner någon skillnad efter dagens misslyckade träning. okej, den var inte misslyckad. verkligen inte! men det känns ganska hopplöst just nu. nu måste jag tänka positivt, måstemåstemåste!
vilket glatt inlägg detta blev nu då, hähä.
jag ska nog inte skriva så här dags på dygnet. det blir bara så knasigt.

god natt med er.

Kommentarer
Postat av: amanda blomqvist

sv: Jag har egentligen fyra hästar men det är bara två jag rider ordentligt, en c-ponny och en storhäst!

Sen har jag min gamla b-ponny som jag rider 2-3ggr i veckan och en fölis som är ca 5 månader gammal :)

2010-10-09 @ 07:44:48
URL: http://acffa.blogg.se/
Postat av: emmis

Din fråga är nu besvarad på frågestunden:)

2010-10-09 @ 10:07:18
URL: http://varnamoryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0