God morgon.

Dagens planer:

- Åka till stallet och rida Summer.
- Gå en promenad
 
det ser ut som om jag har fullt upp dag va? nej, jag har ju inte det. och fy vad skönt det ska bli! jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt.

okej, ska skriva lite mer seriöst om träningen igår nu! det finns egentligen inte så mycket mer att säga, men har inget bättre för mig så de är lika bra att jag skriver lite.
Summer gick som sagt jättebra, i alla fall om man jämför med hur hon har varit de senaste veckorna. gjorde mycket övergånger skritt/trav, och mycket ökningar i trav. sista travökningen på diagonalen var riktigt bra!
måste jobba med att få henne att ta mer stöd på vänstertygeln, för nu "biter hon sig fast" på höger. hon kändes fortfarande ganska tung, men Maria sa att hon såg jättefin ut i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0