dagens ridpass

red Summer på utebanan, och det gick väl inte jättebra. får henne inte mjuk och fin i högersidan.. och idag var jag väl inte på mitt bästa humör, och det va inte ponnyn heller. hon brunstar nu och är lite lagom lättretlig. haha!
jag red inte så länge eftersom att de gick som det gick, skrittade av henne länge ute i skogen och sen blev det lite streching när vi kom tillbaka till stallet. ställde in henne med back on track, och bytte ut regntäcket mot ett fleecetäcke, eftersom att jag ska släppa ut henne själv i morgon.

jag får se om det blir någon mer uppdatering ikväll :) ska inte göra något speciellt, så det är mycket möjligt! ska kolla lite fälttävlan om en stund, och så hade jag tänk titta klart på Twilight. tänkte se den igår eftersom de va så länge sen, men lyckades somna efter typ 20 minuter. haha!



så här fin va fröken inte idag.. men jag tycker om henne ändå!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Gud så många fina häst och ponny bloggar det finns!

Du har en av dom! :)

2010-10-02 @ 21:28:21
URL: http://ponnyliv.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Sv: Aha haha , vad görs då? :)

2010-10-02 @ 22:25:16
URL: http://ponnyliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0