dagens ridpass

det fick bli ridhuset idag. det regnade för mycket.
jag och Ann-Louise plockade fram lite bommar, och det behövde Summer. hon kom igång fint med bakbenen!
dock var hon väldigt spänd hela ridpasset. det tog kanske 15 minuter innan hon blev så pass avslappnad så jag kunde rida ordentligt utan att behöva vara beredd på hennes idiotryck! haha
vi hade bommar på långsidorna, så jag red över de första bommarna, sen skänkelvikning snett igenom och vidare över de andra bommarna, och sen skänkelvikning snett igenom tillbaka. rullade på så några varv, och det var bra för Summer. hon blev mjukare och släppte till sist i högersida.


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: ja fy :(

Nu vill jag bara ha jullov!

2010-11-21 @ 20:17:26
URL: http://jossanamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0