uppdatering!

ligger några dagar efter med uppdateringen har jag märkt :P jag har varit så seg de saneste veckorna, och då har bloggen blivit lidande.

måndag: jag gick en liten runda med Summer, eftersom vi var iväg på tävling dagen innan. hon fick äta lite gräs och så..
tisdag: red lektion för Maria. tränade mycket öppna och sluta, eftersom det var det som gick dåligt på tävlingen. red öppna på medellinjen, så att det skulle bli lite svårare. hemma är det inte några stora problem med det, men jag måste lära mig att överdriva både öppnor och slutor på tävling. lite värre...
onsdag: Emmeli, som praoade hos MF för ett par veckor sedan, kom och red på Summer. hon red henne en gång under hennes praktik, och blev helt kär i Summer :) hennes lillasyster var med och red lite hon också. Summer skötte sig och tjejerna var så duktiga!
idag ska jag rida henne själv. det blir ett pass på banan. blåser det inte för mycket rider jag nog ute.
i morgon är det träning igen, och tävling på söndag. pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0