sådär...

...nu funkar min dator som den ska! fick tillbaka den igår, men då kunde jag inte logga in här hemma. men nu är det fixat!

jag tänker inte skriva allt jag har gjort sen i onsdags. jag orkar inte, och kommer inte ihåg heller, hehe. men har tagit det ganska lugnt. ridit ut och bara lite lätt dressyr + en träning. idag blir det lite mer dressyr. ska rida lektion i morgon, så det är bäst att jag rider igenom henne.

veckorna som kommer nu blir ganska tuffa.
på lördag har vi träningsdressyr i stallet för Tomas Jonsson. jag ska rida Lätt A:2 och Lätt A:P1 med Summer.
29/5 är det tävling i Nässjö. det är en lokal, så klasserna blir inte så svåra - Lätt B:1 och Lätt A:1.
5/6 är det div. 1 finalen i Motala. åker dit och rider bara Lätt A:P1an.
12/6 är det lokal tävling i Sinnerstad. ska rida Lätt B:1 och Lätt A:2.
+ att Summer ska ut på annons nu! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0