Go Kväll!

ja, här va ju inte uppdateringen den bästa, men nu fick jag sån lust att skriva lite. jag har egentligen inget på hjärtat, så jag vet inte vad jag ska skriva. bra.

Summer vilade måndag och tisdag. i går blev det ett litet pass i ridhuset. hon var stark och bara rusade ifrån mig.
idag har MÅRK haft tävling, så jag var funktionär. red Summer efteråt. idag gick hon mycket, mycket bättre!

är lite irriterad också... min dator funkar inte, så får låna mammas ett tag + att jag tänkte kolla Bella & Tyra Show nu vid nio eftersom att Kissie är med ;) men nu funkar inte den skiten heller... jag är väldigt varm också. ska öppna fönstret. jag ser inte knapparna på datan heller. det är så mörkt här. måste skriva om alla ord hela tiden. stavar fel. roligt inlägg det här. det börjar spåra ur. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0