gårdagens ridpass

Summer va lite jobbig igår till en början. det blev ju inte så stora krav på henne i onsdags, så hon trodde väl att hon kunde komma undan igår också, den lilla fulingen! ;)
gjorde mycket öppna på långsidan, så att hon skulle bli lite mjukare. arbetade henne mycket i galopp sen, mycket övergångar, lite förvänd blev det också. red på ganska mycket framåt, eftersom det ofta blir ganska samlat.
det blåste ganska mycket ute, så jag var uppe i ridhuset och red, skönt :)

idag har jag träning som sagt, och så ska jag rida Melody. det blir intressant, för hon har inte gått på flera dagar. Ann-Louise åker till Göteborg över helgen på GP (jag är inte lite avundssjuk...), så jag ska ta hand om Melody idag och i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0