helg!

sitter i skolan nu och har samhäll. vi slutar snart, och då blir det stress! emma ska hämta mig inan fyra, och då ska vi till stallet. jag ska rida Summer och Melody, mocka åt båda, göra Summer fin och putsa sadel och träns, för i morgon är det tävling! så fort vi kommer hem från stallet ikväll ska iväg på fest en stund.

som sagt, tävling i morgon - och jag är supertaggad! första klassen startar kl. 13.00, så vi behöver inte åka så tidigt, vilket är väldigt skönt för det tar 2½ timme till Ljungby. vi hinner fixa ganska mycket med hästarna på morgonen innan vi åker. ska ta med oss Romeo i vår transport. det är bra, för då står Summer lugnt mellan klasserna :)

nej, nu ska jag försöka hänga med lite i Christians diskussion om massmedia. det är inte roligt. jag vill hem. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0