gårdagens ridpass

red ut med Emma igår, och ja... det gick väl bra. haha! galopperade ganska mycket. det var ett tag sen jag red ut utan att bara skritta. Summer tyckte det var kul, och hon var lite trött när vi kom tillbaka.
sen var det dags att rida Danne, hehe. det gick bra faktist, han var lättare än jag trodde. red lite tempoväxlingar så han skulle komma igång lite bättre, och på slutet gick hem bra! då höll han tempot utan att jag behövde driva hela tiden ;) det är faktist kul att rida lite svårare hästar ibalnd. Summer gär ju så bra nu, så man behöver liksom inte kämpa så mycket för att hon ska gå ordenligt, men med t.ex. Melody (och Danne) måste man rida mycket mer för att det ska hända något. kul!

kväll har jag lektion för Maria. ska gå igenom protokollen från tävlingen, och se vad vi ska förbättra. det är en del :P







Laget: Emilia och Bullen (Peter på bilden), Jag och Summer, Emma och Love You, Kajsa och Romeo, Matilda och Fabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0