söndag

fy vad skönt att det har blivit varmare ute! börjar bli lite trött på all snö och minusgrader. nu vill jag ha vår!

idag belv det igen ridning för min del, men mamma red på Leminett i ridhuset, hehe. det gick bra tror jag. såg inte så mycket av det. passade på att mocka och fixa lite medans hon red.
Summer fick vila idag, för hon har gått en hel del nu. ska rida igenom henne i morgon, för på tisdag måste vi vara på topp ;) då kommer vår idrottslärare och kollar när Emma och jag rider lektion. han ska se vad det är vi gör på specialidrotten tror jag. 
sista lovdagen också i morgon, fy! jag skulle nog behöva ha minst 1 veckas lov till eller nått. 

ska se om jag kan lägga upp lite bilder någon dag. är ganska dåligt med det... 

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0