skolan..

passade på att åka med mamma upp till skolan idag, så jag skulle hinna jobba lite med saker jag inte är klar med. nu har jag sittit här i 30 minuter, och har inte gjort någonting som har med skolan att göra, haha. jag blir mest stressad när jag tänker på allt som ska göras och lämnas in...

red inte igår eftersom jag mådde ganska illa, och Summer behövde vila lite. åkte ut till stallet och passade på att "stormocka" i stället. ikväll har jag träning för Maria :) hoppas på att Summer är lika fin som förra veckan, så vi kan träna på lite roliga saker :P

kom på ett tävlingen i Mantorp 13 mars är samma helg som vi har träningsläger hos Maria. inte bra...

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0