ridning

ikväll har idrittslärare och rektor varit ute hos Maria för att prata om specialidrotten. dom kollade också när jag och Emma red, medans Maria förklarade vad vi gjorde, varför, o.s.v. dom verkade ganska intresserade faktist ;)
Summer skötte sig väldigt bra! hon var inte lika stark som igår och mer arbetsvillig från början :) hon brydde sig inte om att det var en hel del folk på läktaren heller, och det var väldigt bra :D hon har blivit så mycket mognare på senaste tiden, lilla hjärtat <3
i morgon blir det inget stall över huvud taget... Emma/Matilda mockar åt mig, så slipper pappa köra ut mig. Mor åkter till Stockholm i morgon igen på jobb. jag ska mocka åt dom på torsdag, så då blir det en helkväll i stallet :P

nu ska jag kolla på TV, väntar in Paradise Hotel :) ska äta lite också, magen vill ha mat!

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0