lördag

Sitter vid den gamla datan, så jag passar på att lägga upp lite bilder :P


Summer och Romeo, första tävlingen förra året i Mantorp










Summer hos Charlotte, hihi :)




Också hos Charlotte..


HAHA!


Ria, en C-ponny som jag hade sommaren -07, och Summer :)


Summer och Smiggo :)


Tugorg och Summer


sommar/hösten -07

Hittade lite Östragårds bilder :)

Jag och Baby


Minnen :)


Jag pch Delli :)


Jag och Lady :)


Jag och Nisse, underbara ponny!


Jag och Zip, <3


Zippen :)


hehe, avslutar med en bild på Hedvig och Smiggo. Har många fler bilder som jag skulle kunna lägga upp, men det får räcka för nu.


Kommentarer
Postat av: FRIDA VILTORSSON - Det mesta mellan häst & hov

Vilken fin häst du har :) !!

2010-01-30 @ 18:59:23
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/
Postat av: Alice

Jättefina hästar!:D

2010-02-04 @ 17:01:13
URL: http://racitracy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0