kallt kallt kallt..

jag tycker inte om när det är så här kallt längre. jag har tröttnat!

har inte ridit idag. lite dåligt samvete för det måste jag säga. jag hann bara mocka och ge henne maten innan jag var tvungen att åka igen. pappa ville inte köra två gånger till Sinnerstad, och hade ingen större lust att vänta heller. därför blir det en lång dag i stallet i morgon :) ska försöka fixa Summers man och klippa lite hovskägg och annat. framför allt ska jag rida ut! så jag hoppas att det inte är lika kallt i morgon. kanske tar med mig kameran också? det vore ju nått...

Tove

Kommentarer
Postat av: FRIDA VILTORSSON - Det mesta mellan häst & hov

SV: Nä det skulle verkligen inte vara fel att åka hem från Göteborg Horse Show med en ny häst ;)

2010-01-30 @ 20:28:48
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0