Dagens ridning

red ut idag! fick sällskap av Sven och Avion. skrittade bara runt Tveta, och det var precis lagom. det började bli riktigt kallt mot slutet
klippte bort lite hovskägg när vi kom tillbaka, så nu ser Summer ut som hon ska igen ;) får ta manen någon annan dag, när det inte är lika kallt.

tittade på hästhoppningen när jag kom hem. synd att dom inte visade hela, men jag slutar jju tidigt i morgon så jag kan se reprisen :) snart är det dags för Ponnyakuten också! det har blivit mitt nya favoritprogram, efter Paradise Hotel, haha!

tog med kameran till stallet idag, men glömde ta kort. kom på att jag hade med den innan jag skulle åka hem, så tog jättefina kort på Matilda och Emma när dom skrittade i rudhuset :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0