tisdag

ingen ridning idag. sen jag kom hem från skolan har jag bara suttit framför TVn och tittat på OS :)

igår red jag ju Melody. det gick bättre den här gången, nu när jag vet lite mer hur hon funkar. det är så roligt att rida den hästen!
skrittade Summer barbacka i ridhuset, hehe. hon var pigg och glad som alltid. nästa vecka ska Maria börja ha träningar igen, så ska passa på att ta 2 lektioner då.
jag lyckades förresten anmäla mig till tävlingen i Västervik nyss, efter lite strul med min TDB. såg att det bara var 8 st anmälda änsålänge, och 5 st av dom är MÅRK-ryttare ;) hoppas bara på att det blir tävling så dom inte ställer in för att det är för få anmälda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0