god morgon!

vaknade för nästan en timme sen och kunde inte somna om, hehe. släppte ut katten för en stund sen och såg att det snör hur mycket som helst. hallå, jag vill ha vår!!

idag vet jag inte vad som händer. tror jag ska städa i min "häst-garderob" och putsa upp mina stövlar. dom ser inte alltför fina ut nu alltså... och självklart ska jag till stallet också! var ute igår och pysslade lite med Summer. hon var fortfarande inte bra i sitt ben, så nu blir det Back on Track + vila tills hon är helt bra. har alltid Back on Track på nätterna hemma, men slutade när vi flyttade henne till Sinnerstad. förhoppningsvis hjälper dom lite.
hoppas att hon bara har sträckt sig i hagen eller nått, så det inte är hennes hovled som spökar igen...
så ska åka ut i eftermiddag (om vi kommer ut vill säga... jäkla snö!) och se hur det ser ut. om det ser bättre ut går jag nog med henne en stund i ridhuset.

och vet ni vad? på fredag åker vi till Göteborg!


finaste finaste Sumsum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0