dagens ridning

oj oj oj vad fin Summer var idag :D tränade programmen och det är bara lite småsaker som jag måste tänka på. ska inte träna sluta på diagonalen heller, för nu blir hon helt slingrig när man ska rida en "vanlig" diagonal.
jag har lektion i morgon också. ska nog träna lite annat då..

i morgon åker jag och Emma till stallet tidigt. ska vara där hela dagen, för ska åka med Emma hem på eftermiddagen efter träningen.
har som sagt lektion med Summer, men det är på eftermiddagen så ska nog skritta ut en runda på förmiddagen. ska rida Blacky också :)

sen åker vi som sagt till Göteborg på fredag morgon :D så jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera innan vi åker. jag tror inte det...
jag kommer hem på söndag kväll i alla fall :)

hur många av er ska också till Göteborg i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0