ursäkta mig. jag är trött. fortfarande. illa.

oj vilken seg eftermiddag det har varit. vad har jag gjort egentligen? jo, jag har stängt in mig på mitt rum i en hel evighet. nästan. jag var faktist utanför de här fyra väggarna en stund för jag ville se på Karate Kid med lillebror, hehe. riktigt bra var den måste jag säga! fast fråga inte mig om filmer. jag tycker nästan alla är superbra. hmm..
jag vet inte vad jag ska göra resten av den här måndagkvällen. kolla på några fler filmer? kanske försöka komma på några bra inlägg till bloggen? har ni några förslag på vad jag kan skriva? snälla, jag är i nöd! 0 inspiration här, som ni kanske märker. statusen på mina senaste inlägg har inte varit speciellt hög. ursäkta mig. 

jag är sugen på o´boy tror jag. eller något annat som är gott.  


 
shit vad rolig jag var nu när jag la upp en bild på pappas maskin, haha! xD underbart! bättre blir det inte.

Kommentarer
Postat av: emma edgren

du är sugen på mig :D

2010-12-27 @ 22:16:11
URL: http://emmaedgren.blogg.se/
Postat av: Tuva

Skriv typ om HÄSTSTUFF! :D

Bra och dålig utrustning, m.m.

Leta reda på bilder och kanske saker du provat själv. Skriv hur det funkade, vad du tyckte m.m.

Eller gör typ toplistor på allt från bästa bloggarna, låtarna, artisterna och vännerna till bästa/sämsta hästutrustningen nånsin, eller bästa hästraserna, bästa/sämsta klädesplaggen någonsin m.m. :D



Eller sätt dig bara och rita något kul som du känner för och lägg in. xD

Om du suger på att rita och allt bli bajs, som med mig, ta foton på allt möjligt istället och lägg in! :D



Det var allt från mig xD ;P Hoppas du fick lite idéer av NÅT av det babblet jag skrev. :S xP

Lycka till. ^^

2010-12-29 @ 02:04:20
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0