Lista.

HUR
Svarar du i telefonen: "ah hej" eller "ah det är Tove"
Tycker du om gul-bil-leken: nej, den gör mig nervös
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 500 + några kronor, tror jag.
Mycket är klockan: 22.07
Spenderar du en regnig dag bäst: hemma framför datorn, typ.

VEM

Ringde dig senast?: mamma
Pussade dig senast?: hehe ;)
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen, tror jag.
Saknar du mest just nu?: saknar emma lite faktist..
Ska du träffa imorgon?: någon hoppas jag
Umgicks du med senast?: lillebror, Ville alltså.

HAR DU
Cyklat utan händerna:
yes
Gråtit en hel natt: nej
Åkt vattenskidor: nope
Åkt rullstol: jaa, pinsamt
Gjort en bakåtkullerbytta: jag tror det. jag har försökt iaf :P
Köpt lösgodis för över 50 kr: så klart!
Haft träningsvärk: ohja
Velat vara ett djur: njaa
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: neej
Tyckt Harry Potter är bra: Harry Potter i mitt hjärta!
Hatat choklad: aldrig!

VEM

vem är i rummet med dig? Ville
Vem fick du senast sms av? Frida
vem tänker du på nu? ingen speciell
pratade du senast i telefon med? mamma
vems hus var du senast i?: om man inte ska räkna med sitt eget, så var det mormors lilla hus
sa du senast “jag älskar dej” till? säger det väldigt sällan..
vem önskar du var med dig nu? någon rolig person som kan liva upp stämningen här
vem är din favoritsläkting? ingen aning
vem i din skola går dig mest på nerverna? mest? ingen aning

VAR
var går du i skolan? Hultsfred
var är din telefon? på mitt rum
var är din mamma? uppe
var sover du? nere
var handlar du mest? väldigt olika
var fick du tag i tröjan du har på dig? fick den i somras av Sveaskog
vart åkte du senast bil? från stallet och hem
var i ditt rum är du? är inte på mitt rum..

VAD
vad åt du senast?
Romerska bågar
vad drack du senast? mjölk
vad är det för färg på dina byxor? de är gråa
var är den närmaste saken som är blå? Villes tröja
vad gillar du mest med skolan? kompisarna
vad har du på fötterna? de är nakna right now
vad är din favoritfärg? röd
vilken film såg du senast? New Moon

Kommentarer
Postat av: amelie

sv. haha ja men din blogg läser jag allt !:D

2010-12-30 @ 22:54:36
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0